Hjælpere

Har du lyst til at være en del af dette store arrangement?

Før, under og efter stævnet skal der bruges mange friske hjælpere. Der vil være spisning i forbindelse med din hjælpervagt. Du får udleveret billet når du melder dig i sekretariatet. Alle hjælpere skal møde senest 15 min. før vagten starter.

Se de foreløbige hjælperskemaer nederst på siden - de bliver opdateret ca. 1 gang ugentligt, så det kan være at vagten er optaget, selv om det ikke kan ses på hjemmesiden.

Tilmelding som hjælper foregår ved at sende en mail til Lene på secretariat@aalborgdressageevent.dk. I mailen skal følgende oplyses:

  • Navn
  • Email adresse
  • Mobilnummer
  • Alder (hvis under 18)
  • Hvilke dage du kan hjælpe (dem der kan hjælpe alle dage vil få 1. prioritet)
  • Hvad du ønsker at hjælpe med (Top 3 eller flere ønsker)
  • Specielle ønsker
  • Sprogfærdigheder (tale og skrift)
  • For skrivere og tastere skal oplyses om man er dressurdommer og evt. status.

Følgende poster skal besættes:

  • Skriver for dommer - Man kan få vagter til landstævne som foregår på dansk samt CDI stævnet som er på engelsk. Du skal oplyse hvilket sprog du melder dig til. Melder du dig til engelsk skal du kunne forstå og skrive kommentarer og karakterer på engelsk – der vil være en lille parlør over de mest brugte fagudtryk.
  • Taster for dommer - Man kan få vagter til landsstævnet som foregår på dansk samt CDI stævnet som er på engelsk. Du skal oplyse hvilket sprog du melder dig til. Hvis du vælger engelsk skal du kunne forstå engelsk og taste karakterne på en PC.
  • Sekretariat - Der vil altid være 4 i sekretariatet til at servicere rytterne, holdlederne mm, koordinere hjælpere, kontrollere kritiksedlerne, afholde præmieoverrækkelser og lodtrækninger, lave papirerne klar til næste dags konkurrencer mv. Hjælperene der koordinere det frivillige vil blive placeret i HQ foran hal B.
  • Speaker - Foregår på engelsk og dansk.
  • Ledvogter til bane - Begge baner skal være lukkede mens rytterne rider, da alle klasser er mesterskabsklasser. Der skal være en baneåbner til hver bane.
  • Kritikhenter - Der skal hentes kritiksedler fra 5 dommerhuse efter hver ekvipage. Der skal være en kritikhenter til hver bane.
  • Lyd/Musik - Der skal sætte musik på mens rytterne rider – Der vil være almindelige dressurklasser, hvor der skal sætte baggrundmusik på og så vil der være Kür-klasser hvor rytterne rider til selvvalgt musik.
  • PR medhjælper og fotografer
  • Parkeringsvagt
  • Chauffør for officials
  • VIP opvarter
  • Oprydning på pladsen under og efter stævnet
  • Sekretær for dyrlæge til vet.check onsdag eftermiddag
  • Pyntning af pladsen før stævnet
  • Salg af slik og kaffe
  • Fotograf
  • Rengøring af banemateriale og dommertårne før og under stævnet
  • Hjælper til de sociale arrangementer
  • Håndværker til småopgaver og reparationer før og under stævnet


    Parlør